Savetovanje iz oblasti JAVNIH NABAVKI - REVIZIJA JAVNIH NABAVKI
Vreme održavanja : 17 Jun - 17 Jun 2016
Mesto : Novi Sad
U organizaciji PUBLIC FINANCE OFFICE 17. juna 2016. godine održano je SAVETOVANJE IZ OBLASTI JAVNIH NABAVKI / REVIZIJA JAVNIH NABAVKI
Učesnici iz javnog i privatnog sektora imali su mogućnost da se na jednom mestu upoznaju sa procedurom javnih nabavki kao i da unaprede svoja znanja i veštine iz ove oblasti,
Teme koje su obrađene na savetovanju sa posebnim osvrtom na plan javnih nabavki,bile su
- izmene i dopune plana javnih nabavki tokom budžetske godine,
- način i rokovi izveštavanja sa primerima iz prakse,
- osvrt na plan potreba centralizovanih JN za 2017. godinu,
- rezervisane javne nabavke,
- hitne nabavke, kao i
- nabavke do 500.000, 00 na godišnjem nivou, sa primerima iz prakse, te
- prikaz prakse i načelnih pravnih stavova Republičke komisije za zaštitu prava u postupcima javnih nabavki.
- Tokom savetovanja učesnicima je predstavljen postupak revizije postupaka javne nabavke sa aspekta interne revizije i Državne revizorske institucije.
Predavači na savetovanju su bili afirmisani stručnjaci iz oblasti javnih nabavki i revizije: Saša Varinac-advokat, dugogodišnji predsednik Komisije za zaštitu prava u postupcima javnih nabavki, Tanja Mitov – zaposlena u Kliničkom centru Vojvodine na poslovima javnih nabavki, Tajna Lakić – zaposlena u Upravi za kapitalna ulaganja na poslovima javnih nabavki, Lazar Ignjatov – zaposlen u Službi za internu reviziju AP Vojvodine, direktor,koji su svoju višegodišnju praksu i profesionalna dostignuća podelili sa učesnicima savetovanja, i na taj način doprineli podizanju kadrovskih kapaciteta javnog sektora, što putem klasničnih predavanja, tako i putem razmene mišljenja sa učesnicima savetovanja.